Jävla ADD!!

 
Just nu sätter ADDn jätte stopp för mig!
Jag kan inte göra så änkla saker som att skriva några ord på en uppsats!
Jag blir så sjukt ledsen på det här!
 
Jag kan inte ens ta min talrik skölja av den och stoppa den i diskmaskinen!!
Det tar värkligen stopp!!
 
Jag hatar hatar värkligen att ha de så här!
Förut trodde jag att jag bara vara så här och många andra tänkte lathet!
Men det är värkligen en blokering i hjärnan och den blokeringen hindrar handlingen!
 
Fy fan säger jag bara!!!
 
Jag är så jävla less!!
 
Vill börja med medisinering nu för att se om de blir bätte!
Jag vill kunna hålla i ett jävla jobb så man inte sitter hemma hela dagarna och muglar!
Men som min kurator tror så tror han även med medisinering att jag inte kommer klara av 100%
Och det gör mig inget,
Jag kan gärna jobba mellan 50-75% bara jag får gör nå!!
 
Och sen vet man aldrig jag kanske klarar av 100 oxo ;)
 
Men det värsta är ändo vardagen! den är hämsk!!
Att ha svårt med små saker det hindrar ganska mycket kan jag säga!
Saker som en vanlig meniska kan tycka är sjukt änkelt är skit svårt för mig!
Och hälst just nu när add hindrar så mycket!!
 
Vill bara sätta mig ner och gråta för att jag inte klarar av de här!
Orkar inge mer!!!
 
 

 
 
 

Kommentarer från er söta läsare.
» Amanda

Jag känner igen det där..

Men underbart fina du.. Du har världens härligaste barn och det kan bara inte bli så utan anledning, hon har helt enkelt en helt fantastisk mamma! Flera gånger om har jag blivit imponerad utav ditt engagemang, att du försöker trots det som blivit så nycket är helt otroligt starkt! du gör andra runt omkring trygga och glada och det är många med avancerad vardag som glömmer sin omvärld. Med din envishet och vilja kommer du lösa vardagen bättre för var dag som går. Jag tänker på dig, kram!

2013-06-18 // 08:52:03
URL: http://destroytherunner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback